tisdag 8 december 2009

Den här bilden fick jag syn på i en brittisk bröllopstidning och jag kände direkt att Ritva Westenius nog kunde ha en klänning för mig. Väl inne på siten så kände jag att här fanns det fler än bara en klänning som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Ritva är en UK-baserad designer som från början kommer från Finland. Tyvärr verkade det som om de flesta klänningarna bara säljs i London och dessutom är de så klart rätt så dyra, så jag gav upp tanken på en Westeniusklänning ganska snabbt. Att åka till London för att kanske hitta en klänning finns inte riktigt med i min budget.

Min favorit är helt klart klänningen Hepburn (längst till vänster. Tycker att den är helt fantastisk upptill. Tyvärr är den hellång och har ett litet släp som jag inte tycker passar till klänningen. Jag hade velat ha den i tea length. Klänningen i mitten heter Elizabeth och jag gillar verkligen den veckade kjolen. Den sista klänningen heter Bardot och är ju hur söt som helst. Dessutoms å faller jag alltid för klänningar med band i midjan som ni kanske ser. När jag ser de här klänningarna är det nästan så att jag ändå får lust at sätta mig på ett plan till London.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar