torsdag 10 december 2009

Skor

Till sin fina brudklänning måste man så klart ha ett par snygga skor. Jag är ju bara 160cm lång så jag antar att jag borde stasa på åtminstone en 6cm klack för att komma upp lite. Men jag älskar ballerinaskor. Dessutom så känner jag mig lite ovillig att lägga en massa pengar på ett par skor som jag aldrig kommer att använda igen och vem går till jobbet i ett par vita satinskor? French Soles har en massa fina ballerinaskor. Jag gillar deras modell India som dessutom ska vara extra sköna och är det någon dag som jag inte vill ha ont i fötterna så är det väl på min bröllopsdag. Tycker att de rutiga är riktigt snygga, men då blir det ju mishmashet som jag vill undvika genom att ha några färger att hålla sig till, så det blir ett par crèmefärgade som klänningen eller ett par blå för att bryta av det hela och matcha bandet som jag tänkte ha i midjan. 85 pund kostar det och det tycker jag är lagom för ett par snygga skor som jag komemr att kunna använda även efter bröllopet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar