onsdag 2 december 2009

Förlovningsring

Nu har änligen min förlovningsring kommit och den blev exakt som jag ville ha den. Brian Gavin vet verkligen vad han håller på med. De hade helt fantastisk service har jag förstått på den blivande maken. De svarade snabbt på alla frågor han hade och var superproffsiga. Min ring har 7 små 0,05karats diamanter med stavar emellan. Själva ringen är gjord i platina. Jag kunde inte vara nöjdare och vi kommer helt klart att beställa min vigselring därifrån också. Vi hade aldrig haft råd med en platinaring om vi inte hade beställt den från USA. Det kan verka läskigt, men det var hur smidigt som helst. De gjorde skisser på den i CAD som vi fick godkänna innan de tillverkade den och sedan skickade de tres bilder på den när den var klar. Efter att den var klar så tog det 1dag med fedex att få den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar